Στο πλαίσιο της στοχευμένης προσέγγισης της gay κοινότητας, τα Checkpoint υλοποιούν μία καμπάνια επικοινωνίας των υπηρεσιών τους σε δύο από τα δημοφιλέστερα ΛΟΑΤΚΙ μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, οι χρήστες της εφαρμογής Grindr στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη θα ενημερώνονται μέσα από ένα εναλλασσόμενο διαφημιστικό πλαίσιο στο κάτω μέρος της οθόνης για τη δυνατότητα δωρεάν εξέτασης για HIV και θα μπορούν με ένα κλικ να μεταβούν στην ιστοσελίδα των Checkpoint για περισσότερες πληροφορίες για το κλείσιμο ραντεβού. Το Grindr ξεπέρασε το 2017 τα 27 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Από το Μάρτιο του 2018, εισήγαγε σε πολλές χώρες ένα λογισμικό το οποίο στέλνει προαιρετικά υπενθύμιση στο χρήστη για την επόμενη εξέτασή του για HIV κάθε τρεις ή έξι μήνες, σε μία πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της επιδημίας παγκοσμίως.
Στο ίδιο διάστημα, οι χρήστες του Hornet στις δύο πόλεις, θα λάβουν ένα μήνυμα στο φάκελο εισερχομένων της εφαρμογής τους, με την περιγραφή των υπηρεσιών και τα στοιχεία επικοινωνίας των Checkpoint. Το Hornet περιλαμβάνεται στα πιο επιδραστικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο, με πάνω από 25 εκατομμύρια χρήστες.
Τα Κέντρα Πρόληψης και Εξέτασης Checkpoint καταγράφουν τα τελευταία χρόνια περίπου 1 στις 2 νέες διαγνώσεις HIV στην ομάδα των ανδρών που έχουν σεξουαλικές επαφές με άνδρες στην Ελλάδα. Σε αυτή την κατεύθυνση, οι δομές επικεντρώνουν περαιτέρω τη στόχευση και τη στρατηγική τους στη συγκεκριμένη ομάδα, με υπηρεσίες φιλικές προς τους χρήστες και προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες τους.
H καμπάνια επικοινωνίας υλοποιείται σε συνεργάσια με το Ίδρυμα AHF Europe.